Door de Coronacrisis is het erg druk bij de vervoerders in Nederland en Wereldwijd! De kans is groot dat de bezorging van je bestelling langer duurt. Helaas hebben wij dit niet in de hand. Onze excuses hiervoor!
○ Voordelige Levering € 2,99 ○ GRATIS vanaf € 45,00 ○ Eenvoudig retourneren ○ Niet goed, geld terug ○ Bestellen zonder account!

Verzenden € 2,99 - GRATIS vanaf € 45,00

Retourneren

Volgens de Nederlandse wet kopen op afstand heb je recht op 14 dagen bedenktijd.

Wij geven jouw zelfs 21 dagen bedenktijd!

Wij zullen onze uiterste best doen om alle stoere artikelen naar tevredenheid te leveren. Mocht dit niet het geval zijn horen wij graag van je wat we kunnen doen om je tevreden te stellen en tevreden te houden!

Eenvoudig terugsturen in 3 simpele stappen:

Stap 1. Mail ons voor het retour formulier.

Stap 2. Stuur je pakket naar ons op.

Stap 3. Ontvang het aankoop bedrag met 5 werkdagen terug op je bankrekening!

Aanvullende informatie voor het terug sturen: 

Mocht je toch niet tevreden zijn over het geleverde artikel, of heb je je gewoon bedacht dan mag je het bij ons binnen 21 dagen terugsturen! Dit is geheel voor jouw eigen rekening! Neem hier altijd even contact over op met de klantenservice zodat we je een retour formulier per mail kunnen toesturen naar je.

Let wel: Artikelen dienen in originele staat en voorzien van de label en of etiket terug gestuurd te worden. Het artikel mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht om terug gestuurde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of zijn beschadigd tijdens gebruik.

Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track en Trace code, die wij zo nodig bij je op kunnen vragen. Daarbij ben jij als verzender altijd verantwoordelijk voor de kosten van terug sturen.

Je dient altijd een retour formulier volledig in te vullen en dit bij je retour pakket te voegen. Zonder een volledig ingevulde retour formulier kunnen we helaas je retour niet aanvaarden.

Als we het door jou terug gestuurde pakje in goede orde hebben ontvangen, en je aan alle voorwaarden hebt voldaan, wordt het aankoop bedrag met 5 werkdagen terug gestort op je bankrekening.

Beschadigd bij aankomst

Mocht het artikel beschadigd bij je bezorgt worden, neem dan gelijk contact op met de klantenservice via ons contact formulier alvorens je het beschadigde artikel terug gaat sturen.

Maak ook even een foto van het beschadigde pakket en artikel en stuur dat via de Whats App of mail naar ons toe.

Alleen als je pakketje en daardoor het artikel door transport beschadigd is krijg je de verzendkosten ook vergoed. In alle andere gevallen worden deze niet vergoed door ons.

Pakje niet aangekomen

Is je bestelling na 45 dagen niet bezorgt en in ontvangst genomen te zijn neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan contact op nemen met PostNL. 

** Als de bestelling nog onderweg is naar het afleveradres kan er géén terugbetaling gestart worden. Wij hebben helaas geen controle over het transport. 

Terug naar boven